Hyundai Tiburon Forums banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter #1
2008 Tiburon, AC stopped working randomly. Was still blowing cold up until it died.

All four speeds don't work, manual controls. Nothing turns on and the little green lights that normally function on the controls are not lighting up. The only thing that happens is when I press the "defrost" button located in the center of the far knob, I can hear an audible click somewhere in my dash. But I am unsure if it is actually working.

Either way, I have checked the external relay (the one under the dash) and that is fine. Even replaced it and still broken.

So is this a problem with the resistor, the blower motor, or the fuse behind the center console? I was assuming behind the center console but I haven't tried anything yet.

·
Registered
5 Posts
[QUOTE = "Keegan McNally, publicación: 5386024, miembro: 128670"]
2008 Tiburon, AC dejó de funcionar al azar. Todavía estaba soplando frío hasta que murió.

Las cuatro velocidades no funcionan, controles manuales. No se enciende nada y las pequeñas luces verdes que normalmente funcionan en los controles no se encienden. Lo único que sucede es que cuando presiono el botón "descongelar" ubicado en el centro de la perilla lejana, puedo escuchar un clic audible en algún lugar de mi tablero. Pero no estoy seguro de si realmente está funcionando.

De cualquier manera, he comprobado el relé externo (el que está debajo del tablero) y eso está bien. Incluso lo reemplazó y aún está roto.

Entonces, ¿se trata de un problema con la resistencia, el motor del ventilador o el fusible detrás de la consola central? Estaba asumiendo detrás de la consola central, pero todavía no he probado nada.
[/CITAR]
Hola pudo resolver el problema de su A/C estoy presentando en mismo problema

1 - 4 of 4 Posts