Hyundai Tiburon Forums banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
4,186 Posts
i actually like the front.....

hey...what are those plugs called that you plug the holes from your spoiler with?....i wanna remove my spoiler...but i dont know what they're called...do they fit right in?

ur car looks hot.........BOOST IT......and that would be a really badass sleeperish car...lol
 

·
Registered
Joined
·
755 Posts
his car is boosted already
 

·
Registered
Joined
·
4,186 Posts
cobby said:
his car is boosted already
oh.....TIGHT!!..inever noticed....and i didnt read ur number plate..
 

·
Registered
Joined
·
2,072 Posts
Discussion Starter · #12 ·
seedweed23 said:
i actually like the front.....

hey...what are those plugs called that you plug the holes from your spoiler with?....i wanna remove my spoiler...but i dont know what they're called...do they fit right in?

ur car looks hot.........BOOST IT......and that would be a really badass sleeperish car...lol
they are called like nylon locking plugs or something. i could only find them at home depot
 

·
Registered
Joined
·
3,263 Posts
OMFG LMFAOOOO wtf is ross? omg matt, scotts gonna kill you... you should see the texts I got... I couldnt read them!! lmfao. yall are idiots. anyway, it looks good my dear, very very good. love the tag
 
1 - 20 of 24 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top