Hyundai Tiburon Forums banner

41 - 42 of 42 Posts

·
Registered
Joined
·
2 Posts
[QUOTE = "Elricdelyon, ανάρτηση: 3550789, μέλος: 19734"]
Ναι, επιτέλους βρήκα τη λύση! : 3_ ναι:

Απλά πρέπει να συνδέσετε τη γραμμή Κ απευθείας από το ECU στο σαρωτή. Από το εργοστάσιο, το σήμα δεν πηγαίνει άμεσα, περνάει bcm και νομίζω ότι σταμάτησε εκεί το 2002 GK με imobilizer.

Πρέπει να πτυχώσετε ένα καλώδιο από την πλεξούδα ECU. Είναι C133-1 (μαύρο βύσμα με οκτώ καλώδια που έρχονται σε αυτό) ακίδα 3 (το χρώμα του καλωδίου είναι πράσινο). Στη συνέχεια, πρέπει να κολλήσετε την άλλη πλευρά του καλωδίου απευθείας στον πείρο 7 της θύρας obd. Έτσι, το σήμα που πηγαίνει από το ECU στη θύρα obd δεν θα περάσει από το BCM και το σύστημα ακινητοποίησης, και ο σαρωτής σας θα βρει τώρα ECU!

Rep, παρακαλώ, νομίζω ότι αυτό θα κάνει πολλούς κατόχους GK του 2002 ευχαριστημένους.
[/ΠΑΡΑΘΕΤΩ, ΑΝΑΦΟΡΑ]
 

·
Registered
Joined
·
2 Posts
Έχω ένα hyundai coupe 1997 χωρίς διαγνωστικό. παρακαλώ βοηθήστε με .. Γιατί;
 
41 - 42 of 42 Posts
Top