Cześć wszystkim,
Chciałem zebrać szybki wątek na temat ECUMaster DET3 Piggyback ECU, który obecnie działa w moim V6 Tib. To całkiem sprytna mała jednostka!! Mam pełną kontrolę nad wyprzedzeniem zapłonu, a także modyfikacją paliwa za pomocą manipulacji napięciem MAF.
Możesz przeczytać więcej na ten temat TUTAJ
Oto najważniejsze informacje ze strony:
DIGITAL ECU TUNER 3 (ECUMASTER DET3), 2.5 BAR
DIGITAL ECU TUNER 3 lub ECUMaster DET3 to najpopularniejsze urządzenie do tuningu piggyback w Europie, które trafiło już na wybrzeża USA. Pomimo niewielkich rozmiarów DET3 jest niezwykle wydajnym urządzeniem do tuningu piggyback. DET3 umożliwia usunięcie przepływomierza powietrza w większości zastosowań i może sterować do 4 wtryskiwaczy w trybie batch fire. Czas zapłonu można monitorować i regulować za pomocą tabel 16×16. Parametryczne kanały wyjściowe można skonfigurować do sterowania doładowaniem za pomocą elektrozaworu kontroli doładowania, aktywacji podtlenku azotu, kontroli wtrysku wody lub metanolu itp. Kontrola startu i przełączanie map również należą do zaawansowanych funkcji dostępnych dla użytkownika końcowego. W trybie „Fuel Implant” DET3 działa podobnie do samodzielnego ECU, obliczając zapotrzebowanie na paliwo na podstawie obrotów, IAT, CLT, TPS, a nawet informacji zwrotnej z O2. DET3 to kompleksowe urządzenie piggyback, dostępne z czujnikiem MAP 2,5 bara za 420 USD i czujnikiem MAP 4 bary za 450 USD
Szczegóły techniczne
Cztery tabele 16×16 (mapa paliwa, dwie tabele PWM, tabela zapłonu)
8 tabel korekcji, 16×1
2 Niezależne, przełączane zestawy map
Wbudowany czujnik MAP, dostępne modele 2,5 bara lub 4 bary
Możliwość modyfikacji jednego sygnału analogowego
4 Wejścia analogowe
Wewnętrzne rejestrowanie danych z wbudowaną pamięcią flash
Monitorowanie napięcia akumulatora
Obsługuje mierniki przepływu powietrza z wyjściem częstotliwości (do modyfikacji sygnału) 17Hz-4kHz
Obsługuje czujniki wału korbowego VR i Halla, a także sygnały modułu zapłonu.
Obsługuje zarówno sygnały single ended, jak i różnicowe
Obsługuje wszystkie typowe wzorce wyzwalania wału korbowego: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, moduły zapłonu i inne
Wyjście parametryczne można skonfigurować do kontroli doładowania
Wyjście dla 4 wtryskiwaczy o wysokiej impedancji w trybie batch fire
Wyjście parametryczne ON/OFF
Automatyczna konwersja MAP na MAF za pomocą algorytmu uczenia
Kontrola startu
Hamownia drogowa
Obsługuje indywidualną kalibrację każdego czujnika analogowego - urządzenie wyświetla wartości z prawidłowymi jednostkami
Bezpłatne aktualizacje oprogramowania układowego - nowe wzorce wyzwalania wału korbowego i nowa funkcjonalność
Tryb Fuel Implant - sterowanie wtryskiwaczami w trybie samodzielnym (batch fire)
Komunikacja USB, kabel w zestawie
24 miesiące gwarancji
Chciałem zebrać szybki wątek na temat ECUMaster DET3 Piggyback ECU, który obecnie działa w moim V6 Tib. To całkiem sprytna mała jednostka!! Mam pełną kontrolę nad wyprzedzeniem zapłonu, a także modyfikacją paliwa za pomocą manipulacji napięciem MAF.
Możesz przeczytać więcej na ten temat TUTAJ
Oto najważniejsze informacje ze strony:
DIGITAL ECU TUNER 3 (ECUMASTER DET3), 2.5 BAR
DIGITAL ECU TUNER 3 lub ECUMaster DET3 to najpopularniejsze urządzenie do tuningu piggyback w Europie, które trafiło już na wybrzeża USA. Pomimo niewielkich rozmiarów DET3 jest niezwykle wydajnym urządzeniem do tuningu piggyback. DET3 umożliwia usunięcie przepływomierza powietrza w większości zastosowań i może sterować do 4 wtryskiwaczy w trybie batch fire. Czas zapłonu można monitorować i regulować za pomocą tabel 16×16. Parametryczne kanały wyjściowe można skonfigurować do sterowania doładowaniem za pomocą elektrozaworu kontroli doładowania, aktywacji podtlenku azotu, kontroli wtrysku wody lub metanolu itp. Kontrola startu i przełączanie map również należą do zaawansowanych funkcji dostępnych dla użytkownika końcowego. W trybie „Fuel Implant” DET3 działa podobnie do samodzielnego ECU, obliczając zapotrzebowanie na paliwo na podstawie obrotów, IAT, CLT, TPS, a nawet informacji zwrotnej z O2. DET3 to kompleksowe urządzenie piggyback, dostępne z czujnikiem MAP 2,5 bara za 420 USD i czujnikiem MAP 4 bary za 450 USD
Szczegóły techniczne
Cztery tabele 16×16 (mapa paliwa, dwie tabele PWM, tabela zapłonu)
8 tabel korekcji, 16×1
2 Niezależne, przełączane zestawy map
Wbudowany czujnik MAP, dostępne modele 2,5 bara lub 4 bary
Możliwość modyfikacji jednego sygnału analogowego
4 Wejścia analogowe
Wewnętrzne rejestrowanie danych z wbudowaną pamięcią flash
Monitorowanie napięcia akumulatora
Obsługuje mierniki przepływu powietrza z wyjściem częstotliwości (do modyfikacji sygnału) 17Hz-4kHz
Obsługuje czujniki wału korbowego VR i Halla, a także sygnały modułu zapłonu.
Obsługuje zarówno sygnały single ended, jak i różnicowe
Obsługuje wszystkie typowe wzorce wyzwalania wału korbowego: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, moduły zapłonu i inne
Wyjście parametryczne można skonfigurować do kontroli doładowania
Wyjście dla 4 wtryskiwaczy o wysokiej impedancji w trybie batch fire
Wyjście parametryczne ON/OFF
Automatyczna konwersja MAP na MAF za pomocą algorytmu uczenia
Kontrola startu
Hamownia drogowa
Obsługuje indywidualną kalibrację każdego czujnika analogowego - urządzenie wyświetla wartości z prawidłowymi jednostkami
Bezpłatne aktualizacje oprogramowania układowego - nowe wzorce wyzwalania wału korbowego i nowa funkcjonalność
Tryb Fuel Implant - sterowanie wtryskiwaczami w trybie samodzielnym (batch fire)
Komunikacja USB, kabel w zestawie
24 miesiące gwarancji